سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

تجلیل از افتخار آفرینان ورزش استان قم در مسابقات آسیایی و جهانی

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت: از تمامی مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش قم در میادین جهانی و آسیایی بلافاصله بعد از بازگشت آن ها به کشور تجلیل خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ رمضانی گفت: هدف ما این است که از ورزشکارانی که با تحمل سختی‌ها و فشار بالا تمرینات خود را برای افتخارآفرینی در عرصه ملی و بین‌المللی آماده می‌کنند حمایت کنیم.
 
 معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش گفت: موفقیت در عرصه قهرمانی به راحتی به دست نمی‌آید و طبیعی است که هر ورزشکار برای اینکه روی سکوهای برتر مسابقات برون‌مرزی به ویژه جهانی و آسیایی می‌رود این توفیق وی حاصل ماه‌ها تلاش و تمرین است و باید قدردان زحمات آنان باشیم.
 
وی بیان کرد: موفقیت یک ورزشکار در رقابت‌های مهم ورزشی وقتی بیشتر می‌شود که مسئولان نیز به این ورزشکار به عنوان یک سرمایه و ارزش نگاه کنند و ما  آنها را سرلوحه کار خود قراربدهیم.
 
رمضانی تصریح کرد: برنامه‌ریزی ویژه ای  برای ورزشکارانی که دارای شانس اعزام به رقابت‌های المپیک و بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی  هستند سعی کردیم  با برنامه‌ریزی لازم در خصوص برگزاری جلسات ستاد بازی‌های آسیایی را در اداره کل ورزش و جولنلن باشیم.
 
وی افزود: با توجه به درخواست‌های ارسالی هیئت‌های ورزشی در زمینه رفع و تامین تجهیزات مورد نیاز تمرینی ورزشکاران‏، دبیرخانه ستاد بازی‌های آسیایی در این اداره کل ضمن بررسی دقیق و با هماهنگی مدیریت اداره کل ورزش و جوانان، بخشی از اعتبارات مورد نیاز برای تامین تجهیزات مدنظر هیئت‌ها را تامین می‌کند.
 
در پایان خاطر نشان کرد:ما  به حمایت از مربیانی که برای ورزشکاران ملی استان تلاش می‌کنند به عنوان یکی از مصوبات این جلسه است اشاره کرد و  مقرر شد مراسم تجلیل از ورزشکاران ملی پوش رشته‌های عضو ستاد بازی‌های آسیایی که در سال جاری به عضویت تیم‌های ملی درآمده‌اند و یا در میادین مسابقات آسیایی و جهانی افتخار کسب کرده‌اند به صورت متمرکز در این اداره برگزار شود.
 
انتهای پیام/ ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.