سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اولویت دولت تدبیر و امید؛ مشارکت حداکثری مردم است

سرپرست فرمانداری کاشان گفت: اولویت دولت تدبیر و امید برای انتخابات؛ حضور حداکثری و پرشور مردم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا مومنیان افزود: اولین شاخصه برای ستاد انتخابات، صیانت از آرا مردم و پیروی از دستورات مقام معظم رهبری مبنی بر حق الناس بودن آرا است و مجریان انتخابات باید با جدیت، تمام تلاش خود را برای زمینه سازی حضور مردم در انتخابات و همچنین صیانت از آرا مردم انجام دهند.

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: انتخابات پشتوانه عظیم کشور و مایه اقتدار ایران اسلامی است و ایجاد آرامش و اطمینان برای حضور مردم پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت خود وظیفه اصلی برگزار کنندگان انتخابات است.

مومنیان با تأکید بر این که همه باید در چارچوب قانون حرکت کنیم تصریح کرد: فعالیت کاندیدای انتخاباتی و هواداران آنان از طریق کمیته های مرتبط بررسی و رصد می شود و گزارش های آن جمع آوری می گردد تا روند انتخابات را با صحت و سلامت هدایت نماییم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کاشان با بیان این که شبکه های مجازی یک فرصت و تهدید برای روند برگزاری انتخابات است یادآور شد: در صورتی که از این ظرفیت برای اطلاع رسانی سالم و آگاهی بخشی عمومی در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات استفاده شود مفید خواهد بود ولی باید تلاش کنیم تا مشکلات ناشی از وجود این شبکه ها را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: فرمانداری ، دولت ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.