سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، مالک مسابقه دوشیزه جهان

دونالد ترامپ تمامی سهام مؤسسه برگزار کننده مسابقه ملکه زیبایی "دوشیزه جهان" را خریداری کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری "د.پ.آ" آلمان،  دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، روز جمعه تمامی سهام سازمان برگزار کننده مسابقه ملکه زیبایی "دوشیزه جهان" را خریداری کرد.

ترامپ که پیش از این، نیمی از سهام این مؤسسه را دارا بود، در حساب توییتر خود اعلام کرد نیمی دیگر از سهام آن را از شبکه تلویزیونی "ان بی سی" خریداری کرده است. وی با این احتساب، تنها مالک این مسابقه سالانه زیبایی شد. مشخص نیست وی چه مقدار بابت این خرید پرداخت کرده است.

وی در حساب توییتر خود نوشت: من نیمی از مؤسسه دوشیزه جهان را از ان بی سی خریداری کردم و تمامی شکایت ها علیه آنها حل و فصل شد. حالا 100 درصد این مؤسسه را در مالکیت دارم.

این مؤسسه، پیشتر پروژه مشترکی میان ترامپ و شبکه ان بی سی آمریکا بود. با این خرید، اختلاف ترامپ و شبکه ان بی سی حل و فصل شد. پس از سخنان ترامپ درباره مکزیکی هایی که بصورت غیرقانونی وارد آمریکا می شوند، ان بی سی تصمیم گرفت از پخش این مسابقه خودداری کند. دوشیزه جهان یک مسابقه بین المللی زیبایی است که هرساله از سوی سازمانی با همین نام برگزار می شود.


انتهای پیام/  
  

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.