سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اوباما مدعی شد: راهبرد روسیه در سوریه محکوم به شکست است

رئیس جمهور آمریکا ادعا کرد: راهبرد روسیه در سوریه به شکست منجر خواهد شد.

  به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما در جمع شماری از نظامیان آمریکایی به پرسش های آنان پاسخ داد.
باراک اوباما خطاب به نظامیان آمریکایی که از سراسر دنیا در این گفتگو شرکت کرده بودند ، گفت: بزرگترین افتخاری که من دارم این است که به عنوان فرمانده کل شما خدمت می کنم. وقتی من به کشورهای دنیا سفر می کنم در هر مکانی که می روم می بینم که افراد آمریکایی کارهای باور نکردنی می کنند.

 همیشه جنگ نمی کنند بلکه در بسیاری از مواقع به آموزش دادن نظامیان دیگر کشورها کمک می کنند تا آنها بتوانند امنیت خودشان را تامین کنند. شما سفرای حسن نیت ما در سراسر دنیا هستید.
 
یکی از نظامیان آمریکایی مستقر در افغانستان پرسید: فعالیت اخیر روسیه در سوریه و احتمال فعالیت های آینده آن ، چه تاثیری بر راهبرد نظامی کنونی ما در منطقه خواهد داشت؟
باراک اوباما قبل از آنکه به این پرسش پاسخی بدهد گفت: ما کار بسیار باور نکردنی کردیم و به صورت نظام مند اقدام به برچیدن شبکه اصلی القاعده کردیم که در منطقه بین افغانستان و پاکستان فعالیت می کرد. آنها همچنان یک تهدید هستند اما این تهدید کاهش یافته است.

وی گفت: هسته اصلی القاعده در مرز افغانستان و پاکستان تضعیف شده است.

اوباما در پاسخ به سوال این نظامی آمریکایی مدعی شد: راهبرد روسیه در سوریه محکوم به شکست است.

 
رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: آمریکا به تماس های خود با روسیه ادامه می دهد تا به این کشور اعلام کند مداخله مسکو در سوریه به شکست می انجامد.
رئیس جمهور آمریکا در ادامه  تاکید کرد: حملات سایبری چین غیرقابل قبول است.
 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.