سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر نیرو خبر داد:

رتبه نخست ایران در تولید برق در منطقه/ تغییر تعرفه‌ها در دستور کار نیست

معاون وزیر نیرو گفت: ایران با ظرفیت نامی تولید 74 هزار مگاوات رتبه چهاردهم در جهان و رتبه نخست در منطقه را دارا می‌باشد.

هوشنگ فلاحتیان معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دستاوردهای صنعت برق گفت: کشور ما دارای 74 هزار مگاوات ظرفیت نامی نصب شده و 270 میلیارد کیلووات ساعت تولید انرژی برق هستیم که این عوامل باعث شده رتبه چهاردهم را در دنیا و رتبه نخست را در منطقه داشته باشیم.

وی در ادامه اظهار داشت: جهت افزایش در ظرفیت تولید انرژی برق به دنبال ساخت نیروگاه های تلمبه ذخیره ای در کشور هستیم که از همین رو مطالعاتی را در این زمینه انجام داده ایم و در صورت تامین مالی پروژه دست به احداث آنها خواهیم زد.

 معاون وزیر نیرو افزود: در صرف منابع مالی الویت با تکمیل پروژه های نیمه تمام است و پس از آن اگر منابع مالی اقتضا کند پروژه های جدید را در دستر کار قرار خواهیم داد.

فلاحتیان در خصوص تغییر تعرفه آب مشترکین پر مصرف گفت: در حال حاضر افزایش تعرفه مشترکین پر مصرف مطرح نیست و هرگونه تغییر تعرفه با صلاحدید دولت محترم صورت میگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم اگر تجدید نظری در ساختار تعرفه های صورت میگیرد به گونه ای طراحی شود که مشترکین پرمصرف را تغییر در الگوی مصرف سوق دهد.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
نیازی به اعلام علنی تغییر تعرفه ها نیست مردم سری به قبوض بزنند وبا قبل مقایسه کنند .
ناشناس
۱۰:۳۲ ۲۱ شهريور ۱۳۹۴
خیلی فرق کرده تواین دو سال