به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از سایت پلنت رایکونن گفت: وقتی کلاچ را رها کردم سیستم آنتی استال (سیستمی که مانع خاموش شدن موتور میشود.) وارد مدار شد. تا جایی که فهمیدم کار گذشته را تکرار کرده بودم اما کلاچ در مرحله دوم به مشکل برخورد و در جای درست درگیر نشد.
وی افزود:اطمینان دارم همان کاری را انجام دادم که در گذشته هم تکرار کرده بودم. به هر جهت این سیستم وارد مدار شد و من مجبور شدم دوباره همه چیز را درست کنم. به همین دلیل تا رده آخر پایین آمدم.
رایکونن در آخر خاطر نشان کرد: بهترین نتیجه ممکن را بدست آوردیم. البته که از نتیجه راضی نیستم و ناراحتم اما حضور داشتن در رقابت هم بد نبود. در رده پنجم مسابقه را تمام کردم، اما وقتی از رده دوم شروع میکنید و در پیچ اول، آخر هستید این چیز خوبی نیست. باید چیزهای جدیدی یاد گرفت تا بتوانیم نتایج بهتری بدست آوریم.
انتهای پیام/