سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

سومین همایش ملی گچ مهر امسال در دانشگاه سمنان

80 درصد گچ کشور معادل 6 درصد گچ دنیا در استان سمنان استخراج و تولید می شود و وجود حدود 40 کارخانه تولید گچ، استان سمنان را به قطب تولید این محصول معدنی تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، دبیر اجرایی سومین همایش ملی گچ در سمنان با اشاره به اینکه تاکنون 33 عنوان مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده، گفت: سومین همایش ملی گچ، پانزدهم و شانزدهم مهر 94 در دانشگاه سمنان برگزار می شود. 
 
ابراهیم نجفی کانی افزود: مهلت ارسال مقالات تا هفتم شهریور بود که با توجه به درخواست متقاضیان، این مهلت تا بیستم شهریور تمدید شده است. دبیر اجرایی سومین همایش ملی گچ اظهار کرد: کار داوری مقالات پس از این تاریخ توسط 12 نفر از اعضای هیات علمی دانشگاههای سمنان، علم و صنعت و همچنین متخصصانی از پژوهشگاه استاندارد و مرکز تحقیقات ساختمان آغاز می شود.

 نجفی به محورهای برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش در چهار محور اکتشاف و استخراج ذخایر گچ، بهینه سازی در صنایع فرآوری گچ، تنوع محصولات بر پایه گچ و بازار محصولات گچی برگزار می شود . 

وی با بیان اینکه سومین همایش ملی گچ پانزدهم و شانزدهم مهر 94 در دانشگاه سمنان برگزار می شود تصریح کرد: برقراری ارتباط بین صنعت گچ کشور با مجامع علمی دانشگاهی، ارائه آخرین دستاوردهای علمی - پژوهشی و صنعتی، ارتقای سطح دانش فنی روش های تولید، تنوع محصول و کیفیت و بهبود جایگاه صنعت گچ در توسعه پایدار کشور، از اهداف برگزاری این همایش است .

وی گفت: علاقه مندان برای شرکت در این همایش تا یکم مهر 94 فرصت دارند با مراجعه به پایگاه http://irangypsum.ir ثبت نام نمایند. 

دبیر اجرایی سومین همایش ملی گچ در سمنان افزود: تا کنون دو نشست تخصصی با موضوع گچ نیز به منظور برگزاری هر چه بهتر این همایش ملی، با حضور استادان و فعالان این عرصه از سراسر کشور، در دانشگاه سمنان برگزار شده است. این همایش به همت گروه پژوهشی گچ و دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه سمنان برگزار می شود.

 80 درصد گچ کشور معادل 6 درصد گچ دنیا در استان سمنان استخراج و تولید می شود و وجود حدود 40 کارخانه تولید گچ، استان سمنان را به قطب تولید این محصول معدنی تبدیل کرده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: همایش ، گچ ، دانشگاه سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.