سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

افزایش 15 درصدی آمار اقامت گردشگران و مسافران در استان اردبیل

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: آمار اقامت گردشگران و مسافران در مراکز اقامتی استان اردبیل امسال بیش از 15 درصد نسبت به سال‌های گذشته افزایش یافته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  قادر تقی‌زاده افزود: در تابستان امسال بیش از یک میلیون و 400 هزار مسافر و گردشگر داخلی و خارجی در هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل اقامت گزیدند.

وی گفت: این تعداد گردشگر و مسافر در 220 مرکز اقامتی استان شامل هتل، هتل آپارتمان و میهمان‌پذیر به صورت رسمی اسکان یافته و اطلاعاتشان به ثبت رسیده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ورود بیش از یک میلیون و 600 هزار خودرو به این استان در فصل تابستان اشاره کرد و گفت: در روزهای پایانی فصل تابستان شاهد حجم زیادی از سفرها و تردد مسافران داخلی و خارجی هستیم که از فرصت باقی مانده تابستان برای حضور در استان اردبیل استفاده می‌کنند.

تقی زاده با یادآوری اینکه از ابتدای امسال نیز تاکنون 168 هزار گردشگر آذری به این استان ورود پیدا کردند، افزود: این گردشگران اغلب از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار وارد استان اردبیل شدند.

وی در مورد آمارهای اقامتی استان در تابستان امسال تصریح کرد: در طول این مدت بیش از 250 هزار نفر مسافر در مدارس و بیش از 730 هزار نفر در مراکز اقامتی و استیجاری اقامت کرده و مورد پذیرش قرار گرفتند.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.