سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

ویژه برنامه های رادیو معارف در سالروز شهادت امام جواد (ع)

عظیمی از پخش برنامه های شرح فراق و آسمان تقوا به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف شرح فراق را از جمله برنامه‌های تولیدی رادیو معارف ویژه شهادت  امام جواد(ع) عنوان کرد.

عظیمی با اشاره به بیانات حجت‌الاسلام مهدی روحی‌یزدی در برنامه شرح فراق در تبیین نقش امام جواد(ع) در برطرف کردن شبهات مردم در عرصه‌های اعتقادی و علمی و امامت امام جواد(ع) گفت: این برنامه روز یکشنبه 22 شهریورماه از ساعت 21:30 به مدت 60 دقیقه با تهیه کنندگی حمید اشتری و گویندگی حسین حیدری به روی آنتن می‌رود.

وی از اجرای برنامه آسمان تقوا ویژه روز شهادت امام جواد (ع) خبر داد و افزود: این برنامه با تلاش حمید اشتری تهیه‌کننده و حمید سوری مجری با کارشناسی حجت‌الاسلام والمسلمین احتشام کاشانی و حضور شاعران آیینی و مداحان و گزارش زنده از مشهد مقدس از ساعت 8:40 تا 10 روز 23 شهریورماه امسال پخش می‌شود.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت (ع) رادیو معارف گفت: پرورش اندیشه جماعت، مبارزه با پدیده غلو، تکمیل ساختار جماعت و آماده‌سازی آن برای عصر غیبت و ... از دیگر اقدامات حضرت جواد (ع) است که در برنامه آسمان تقوا به آن پرداخته می‌شود.

عظیمی، اقتدا و تأسی به سیره فرهنگی معصومین (ع) را   نسخه نجات فرهنگ دانست و گفت:  به گواه تاریخ‌نگاران، امام جواد (ع) با ساماندهی گروه صالحان، نظام فرهنگی جامعه اسلامی را سامان بخشید که این الگو می‌تواند نقشه مهندسی فرهنگی جامعه امروزی باشد.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: رادیو معارف ، قم ، برنامه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.