سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

30 درصد کارمندان دولت در یزد دیپلم و زیردیپلم دارند

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: ۳۰ درصد کارمندان دولت را افراد دیپلم و زیردیپلم تشکیل می‌دهند که باید برای آموزش و ارتقای آنان برنامه‌ریزی کرد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان سیدمجتبی حسینی‌پور در دومین جلسه هم اندیشی تحول اداری دستگاه‌های اجرایی استان که در محل دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار شد، با اشاره به ارائه خدمت بالغ بر ۴۱ هزار نفر در دستگاه‌های اجرایی استان یزد، توضیح داد: به استناد آمار موجود، سطح تحصیلات حدود 30 درصد از کارمندان استان دیپلم و زیر دیپلم است که این وضعیت می‌تواند کارایی و اثربخشی فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی را تحت تاثیر قرار دهد، بنابراین برای افزایش بهره‌وری دستگاه‌ها، توانمند‌سازی این افراد ضرورت دارد.

وی با اشاره به سیاست‌های دولت در حوزه تحول اداری گفت: تاکید دولت بر نمود یافتن این فعالیت‌ها در سطح جامعه است. پیاده سازی سیستم اتوماسیون تردد، اجرای طرح قیمت تمام شده خدمات و سیستم رصد نیروی انسانی از برنامه‌هایی است که می‌تواند تاثیر مثبت اجتماعی به همراه داشته باشد و در سایر دستگاه‌های اجرایی مورد استفاده قرار گیرد.

محمد رضا وفایی نسب، معاون پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز در این جلسه ورزش، نشاط و شادابی کارمندان دولت را پیش نیاز افزایش کارایی دستگاه‌ها دانست و گفت: بدیهی است وقتی کارمندان دستگاه شاداب و بانشاط باشند، روحیه پاسخگویی و ارائه خدمات در آنان افزایش می‌یابد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
برچسب ها: یزد ، کارمند دولت ، مدیریت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.