سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی:

آمادگی لازم برای تردد بیش از 2 میلیون زائر در اربعین امسال را باید داشته باشیم

سردار حسین اشتری گفت: مسوولان دستگاه های اجرایی متولی و عضو ستاد اربعین باید برای تردد 2 میلیون و 500 هزار زائر از مرزهای کشورمان در اربعین امسال آمادگی داشته باشند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار حسین اشتری ضمن تشکراز تلاش همه مسوولان اجرایی در برگزاری باشکوه آیین اربعین سال گذشته اعلام کرد: این آیین معنوی بزرگترین کنگره شیعیان در سراسر عالم است و همه باید برای خدمتگذاری به زوار اباعبدالله الحسین (ع) به خود ببالیم و به آن افتخار کنیم.

سردار اشتری افزود: شکوه و عظمت آیین اربعین پارسال چنان بزرگ بود که نه تنها اتحاد ملت عراق بلکه جهان اسلام را در مقابل هجمه و توطئه های استکبار جهانی بدنبال داشت.

وی افزود: تردد زوار برای سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین از سه مرز مهران، شلمچه و چزابه انجام می شود و از هم اکنون تمهیدات لازم توسط نیروی انتظامی برای تسهیل در تردد زوار انجام شده است.

فرمانده نیروی انتظامی اظهار کرد: نیازمندی های این سه مرز باید از قبل شناسایی شود و بطور قطع ناجا تمام امکانات و تجهیزات لازم را برای تردد زوار در ایام اربعین در این مرزها بکار خواهد گرفت.

سردار اشتری گفت: گیت های ورود و خروج در مرز مهران به 46 گیت افزایش پیدا کرده و پیش از آیین اربعین امسال امکانات مورد نیاز این مرز نیز آماده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: قطعا هر شخصی که برای زیارت در ایام اربعین تردد می کند باید دارای گذرنامه و ویزا باشد و در این رابطه رسانه ها و از جمله صدا و سیما باید به مردم اطلاع رسانی کنند.

اشتری بر کنترل و مدیریت خودروهای شخصی و عمومی در جاده های ارتباطی در زمان اربعین تاکید کرد و افزود: مسیر ارتباطی ایلام به مهران دارای اشکالات زیادی است که باید برطرف شود، البته این مسیر باید به بزرگراه تبدیل شود.

این نشست با حضور سردار حسین اشتری فرمانده ناجا، سردار تقی مهری فرمانده پلیس راهور، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، محمدرضا مروارید استاندار ایلام و تعدادی از مسوولان کشوری و استانی در مرز مهران برگزار شد.
 
 
 
 انتهای پیام/س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.