سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ویزیت روزانه ۱۰۰۰ حاجی ایرانی

رئیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره با اشاره به ارائه ۱۷ هزار ویزیت تا یک هزار و ۱۶۸ آزمایش خبر داد و گفت: از اول شهریور تا روز هفدهم، روزانه ۱۰۰۰ زائر کشورمان تحت ویزیت قرار گرفتند.

به گزارش گروه وبکردی باشگاه خبرنگاران جوان، طاهر درودی رئیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره از بستری شدن 4 زائر در بیمارستانهای سعودی خبر داد و به تسنیم اظهار کرد: در این مدت حدود 600 ویزیت تخصصی نیز صورت گرفته است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مجموعه‌های پزشکی سطح اول درمان جمعیت هلال احمر در حج هستند، گفت: از 17 هزار ویزیت حدود 13 هزار و 500 مورد آن مربوط به این مجموعه‌ها بوده است.

وی درباره سایر آمار عملکرد بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره بیان کرد: بستری اورژانس 52 مورد، بستری داخلی 24 مورد، بستری CCU یک مورد و تقاضای آمبولانس و ماموریت‌های صورت گرفته 877 مورد بوده است.

درودی در توضیح بیشتر درباره آمار خدمات پاراکلینیکی صورت گرفته در این مدت در بیمارستان هلال احمر در مدینه اعلام کرد: مراجعات آزمایشگاه 175 مورد بود که برای این تعداد مراجعه یک هزار و 168 مورد آزمایش صورت پذیرفت، مراجعات رادیولوژی نیز 65 مورد و ارائه خدمات رادیولوژی نیز 117 مورد و در نهایت سونوگرافی 49 و اکو نیز 5 مورد بوده است.

رئیس بیمارستان جمعیت هلال احمر در مدینه منوره سایر خدمات صورت گرفته را نیز اینگونه اعلام کرد: نوار قلب 54 مورد، گچ گیری یک مورد، تزریقات و پانسمان 89 مورد، بخیه 7 مورد، نسخ داروخانه 376 مورد، و انتقال به ایران یک مورد بوده است.
منبع: تسنیم

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.