سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

صادرات گمرکات کرمانشاه به 29 کشور دنیا افزایش یافته است

در مجموع یک میلیارد میلیارد و13 میلیون و955 هزارو 25 3 دلار کالا را با وزن سه میلیون و 105هزارو427 تن درپنج ماهه نخست سال جاری از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه محسن مصطفائی گفت:در پنج ماهه نخست امسال445 میلیون و 300 هزار هزار و52 دلارکالا به وزنیک میلیون و772هزارو 19 تن از گمرکات کرمانشاه این صادرات از مرزهای خسروی، پرویزخان، پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان و شوشمی انجام شده که به لحاظ وزنی نیز 23درصد و از نظر ارزش 36 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: سایر گمرکات نیز در این مدت568 میلیون و 655 هزارو 201 دلار کالا را با وزن یک میلیون و 333 هزارو408 تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

سیمان خاکستری، لوازم خانه داری و پاکیزگی از نوع پلاستیک،حیوانات زنده از نوع گوسفند، گوجه فرنگی، رب گوجه فرنگی، کود اوره، لبنیات، تیرآهن و هندوانه بیشترین کالاهای صادراتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین صادرات به کشور عراق صورت گرفته است افزود: در فروردین ماه سال جاری از گمرکات استان کرمانشاه به 29 کشور دنیا صادرات صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش کشور به مجموع کشورهای هدف کالاهای صادراتی استان اضافه شده اند.


انتهای پیام/س
برچسب ها: کرمانشاه ، صادرات ، کشور ، دنیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.