سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناراحتی نمایندگان مجلس از بی عدالتی در سفرهای خارجی

برخی نمایندگان با اعتراض نسبت به سفرهای خارجی برخی از همکاران خود تاکید دارند که اگر نماینده ای عضو کمیسیون خاص مثلا امنیت ملی و سیاست خارجی شد نباید دایم به بهانه عضویت در این کمیسیون به سفر خارجی و ماموریت برود اما برخی دیگر در طول چهار سال فقط یک بار و شاید هم اصلا به سفر و ماموریت خارج نروند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،یکی از نمایندگان که در طول مجلس نهم تنها یک بار به ماوریت خارج از کشور رفته در گفتگو با خبرنگار افکار خبر از بی عدالتی در سفرهای خارجی نمایندگان انتقاد کرد و گفت: متاسفانه سفرهای خارجی برخی نمایندگان به تعدادی است که می توان آنها را دائم السفر خطاب کرد چرا که در اکثر سفرهای خارجی حضور دارند.

این نماینده با اشاره به وجود کمیته نظارت بر سفرهای خارجی مجلس تصریح کرد: سوال این است که جایگاه این کمیته کجاست و چرا نظارت دقیقی در این زمینه نمی شود تا عدالت رعایت گردد؟

وی افزود: در حال حاضر نماینده ای داریم که اصلا با هزینه مجلس به خارج نرفته اما برخی از نمایندگان بیش از ۱۰ بار رفته و هر بار چندین روز در ماموریت بودند.

این نماینده با اشاره به سفرهای خارجی رئیس مجلس تصریح کرد: معمولا به همراه رئیس مجلس چند نماینده هم حضور دارند و که انتخاب این نمایندگان با رئیس مجلس است اما اغلب می بینیم که چهره های خاص در این سفرها حضور دارند و نباید اینگونه باشد.

منبع:افکار خبر
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.