سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زادمهر: بازی مقابل هند یک دیدار تدارکاتی خوب بود

محمد زادمهر معتقد است دیدار مقابل هند یک دیدار تدارکاتی بوده و بازی اصلی تیم ملی ایران مقابل ژاپن خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم ملی فوتبال ایران توانست مسابقه سوم خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را که مقابل تیم ملی هندوستان بود، با پیروزی سپری کند. 
 
تیم ملی ایران در دو دیدار گذشته، مقابل ترکمنستان به تساوی رسیده و گوام را با نتیجه  6 بر0 شکست داده بود. 
 
حالا با پیروزی 3 بر 0 مقابل هند 7 امتیازی شد و در صدر جدول گروه خود قرار گرفت. 
 
محمد زادمهر، بازیکن سابق تیم ملی و عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره دیدار تیم ایران مقابل هند و پیروزی 3 بر صفرش گفت: بازی خوبی بود، موقعیت های زیادی داشتیم و در بسیاری از این موقعیت ها خوب عمل نکردیم، به هر حال این دیدارها برای تیم ملی ایران مانند بازی‌های تدارکاتی است و مسابقه اصلی ما مقابل ژاپن است باید تلاش کنیم تا از این هم بهتر شویم، البته خدا را شکر، بازی به بازی بهتر شدیم. 
 
وی درباره جوانگرایی و میانگین سنی پایین تیم ملی ایران ادامه داد:ما داریم پوست میندازیم جوانان ما باید قدر این شرایط را بدانند و بهترین عملکرد را از خودشان نشان دهند، میانگین سنی تیم کشورمان نشان می دهد که کارلوس کی روش به جوانان مستعد ایرانی توجه دارد و این نکته امیدوار کننده کادر فنی ماست. 
 
زادمهر درباره دعوت شدن سه بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی بیان کرد: ما نباید به تعداد دعوت شدگان به تیم ملی از هر باشگاه توجه کنیم این که سه بازیکن از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده‌اند تصمیم کارلوس کی روش است و باید به آن احترام گذاشت، اتفاقی که باید بررسی شود عملکرد تیم ملی است که خدارا شکر فعلا خوب است. 
 
بازیکن سابق تیم ملی ایران کی روش را صاحب سبک دانست و افزود: کارلوس کی روش مربی بزرگ و صاحب سبکی است او یک چارچوب مشخصی در کار خود دارد و همه باید قوانین او را احترام بگذاریم البته انتقاد جای خود را دارد. 
 
 زادمهر درباره اظهار نظر کی روش که گفته بود تیم ملی در بیابان حرکت می کند و توسط راهزنان مدام تهدید می شود گفت: این ادبیات نه از کی روش و نه از هیچ کس دیگری پذیرفتنی نیست. 
 
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان از شرایط این روزهای سرخ پوشان ابراز رضایت کرد و گفت: پرسپولیس روند رو به رشدی دارد و در ادامه جایگاه بالاتری در لیگ خواهیم داشت. 
 
انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.