سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد؛

تصویب بیش از 140میلیارد تومان اعتبار برای طرحهای مدیریت منابع آب خراسان شمالی

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان گفت: در سال جاری تاکنون، حدود 146 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح های توسعه مدیریت منابع آب استان، مصوب شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی کاظم طاهریان افزود: هزار و 50 میلیون ریال از این اعتبارات از محل طرحهای ملی و بقیه از محل طرحهای ملی استانی مصوب شده است.

وی گفت: از مجموع اعتبارات مصوب، 630 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای 15 طرح ملی و ملی استانی تخصیص داده شده است .

طاهریان با اشاره به اینکه ساخت پنج سد جدید و شبکه آبیاری و زهکشی برخی از آنها، عملیات اجرایی علاج بخشی سد اسفراین، طرح های بزرگ آبرسانی به شهرهای بجنورد، شیروان، و گرمه و جاجرم، را از طرح های اجرایی عنوان کرد وگفت: مرمت و بازسازی تاسیسات آبی، اجرای طرح های تعادل بخشی منابع آب، ساماندهی رودخانه های مرزی و تکمیل و تجهیز شبکه‌های اندازه‌گیری آبهای سطحی و زیرزمینی از دیگر طرحهای اجرایی مدیریت منابع آب استان است.

وی افزود: تبیش از هزار و 116 میلیارد ریال اعتبار برای طرحهای مدیریت منابع آب شهرستانهای بجنورد ، راز و جرگلان ، مانه و سملقان و گرمه و جاجرم زیر پوشش امور منابع آب بجنورد ، 101 میلیارد ریال برای مدیریت منابع آب شهرستان اسفراین تحت پوشش امور منابع آب اسفراین و 90میلیارد ریال اعتبار برای مدیریت منابع آب شیروان و فاروج تحت پوشش امور منابع آب شیروان تصویب شده است.

طاهریان اظهار داشت: بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار نیز برای اجرای طرحهای استانی مصوب شده است.

گفتنی است: برای اجرای طرحهای مدیریت منابع آب استان از محل اعتبارات استانی نیز، مبالغی پیش بینی شده اما هنوز به صورت قطعی مشخص نشده است .

انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.