سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

انتصاب مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد

مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد منصوب و معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از شهرکرد، حجت الاسلام علی اصغر حمزه به عنوان مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد منصوب و معرفی شد.

در آیینی با حضور حجت الاسلام اسماعیل پوررضا مدیر امور دفاتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور، دکتر شایان شامحمدی رئیس دانشگاه شهرکرد و جمعی از مسئولان و مدیران استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام علي اصغر حمزه به عنوان مسئول دفتر نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد معرفی و از زحمات حجت الاسلام دکتر امیرقلی جعفری مسئول سابق تقدیر شد.

حجت الاسلام جعفری از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، از 4 آبان 1390 مسئولیت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری در دانشگاه شهركرد را بر عهده داشت.

حجت الاسلام حمزه نیز از اعضای هیات علمی دانشگاه شهرکرد است و پیش از این مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پيام نور استان چهارمحال و بختیاری بود.

دانشگاه شهرکرد در کیلومتر 2 جاده شهرکرد ( مرکز استان چهارمحال و بختیاری ) به سامان، در ابتدای بلوار رهبر قرار دارد.

این دانشگاه، در غرب مرکز استان چهارمحال و بختیاری ( شهرکرد ) واقع شده و در حال حاضر، نزدیک به 6 هزار دانشجو در 119 رشته تحصیلی در مقاطع مختلف و 5 پژوهشکده و مرکز تحقیقاتی دارد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.