سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کی روش:تیم ملی فوتبال به اهداف خود دست یافت

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از عملکرد امروز بازیکنان گفت: با پیروزی سه برصفر در مقابل تیم هند، تیم ایران به اهداف تعیین شده در این مرحله دست یافت.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کارلوس کی روش سه شنبه شب پس از پیروزی سه بر صفر ایران برابر تیم هند در نشست خبری با بیان اینکه این بازی از سطح خوبی درچارچوب انتخابی جام جهانی برخوردار بود، افزود: هر دو تیم تلاش کردند که بازی خوبی را به نمایش بگذارند.
وی با اشاره به حمایت های هواداران ایرانی اظهار کرد:حمایت ایرانی ها در کشورهای مختلف باعث شد که بازیکنان و کادر تیم ملی برای صعود به مرحله بعد بیشتر تلاش کنند.
کی روش با بیان اینکه شیوه بازی تیم ملی هند من را شگفت زده کرد، گفت: آن ها انگیزه بسیار زیادی از خود نشان دادند.
وی با اشاره به نیمه دوم بازی گفت: در نیمه دوم سعی کردیم با یکی، دو تغییر روشمان را عوض کنیم و توانستیم زود به گل برسیم. این گل نشانه ای بود که هند به لحاظ روحی و روانی نمی تواند به بازی برگردد و باعث شد که کنترل بازی را در اختیار بگیریم .
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که با بازی روز سه شنبه و با توجه به نتیجه بازی عمان و گوام، تیم ایران به صدر گروه دی صعود کرد.
وی اظهار امیدواری کرد که تیم هند در بازی های آینده باتوجه به بازی خوب امروز (سه شنبه) بتواند به روند پیشرفت خود ادامه دهد.
کی روش در پاسخ به سوالی در خصوص چالش بزرگ تیم ملی ایران گفت،230 کشور برای صعود به جام جهانی فوتبال تلاش می کنند که از میان آن ها فقط 32 تیم می توانند به جام جهانی بروند و این بزرگترین چالش تیم ملی است.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص بازی دفاعی تیم ملی فوتبال هند در مقابل ایران گفت که این تیم اصلا دفاعی بازی نکرد و تمام توان خود را برای حمله به کار گرفت.
کی روش گفت که خط حمله هند به خصوص «سونیل چیتری» درد سر زیادی برای ما ایجاد کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که در مرحله بعد با توجه به حریفان قدرتمندی که پیش رو دارید آیا با همین بازیکنان به مصاف حریفانی چون کره جنوبی، ژاپن، عربستان و استرالیا می روید؟ گفت: نمی دانم چرا که تا آن زمان فاصله زیادی داریم. من همیشه به بازی بعدی فکر می کنم و تلاش می کنم برای بازی با عمان از بهترین بازیکنان دعوت کنم.
وی اظهار کرد در مرحله بعدی ما باتیم های بزرگی که از امکانات مالی و حمایت های بیشتری برخوردارند باید روبه رو شویم و تیم ایران تمام تلاش خود را برای پیروزی به کار می گیرد.
کی روش گفت: تیم های آسیایی نظیر ایران و هند به اردوها و بازی های بیشتری نیاز دارند.
تیم ملی فوتبال ایران بعداز ظهر سه شنبه با برتری سه برصفر مقابل هند به صدر گروه دی مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 صعود کرد.
این دیدار ساعت 18 به وقت ایران در ورزشگاه کانتیراوا شهر بنگلور در جنوب هند برگزار شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.