سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان؛

احداث مجتمع فنی خدماتی ویژه مددجویان کمیته امداد در اندیمشک

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک؛ بزودی مجتمع فنی خدماتی جهت مددجویان تحت پوشش این شهر احداث و راه اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ خیرالله قلاوند با بیان اینکه این مجتمع برای مددجویان دارای پروانه کسب فنی و مهارتی می باشد اظهار داشت: راه اندازی مجتمع مذکور به منظور تجمیع مددجویان دارای مشاغل فنی و خودکفایی صورت می گیرد.

وی افزود: به منظور ایجاد اشتغال تفاهم‌نامه‌ای بین اداره امور اراضی و این اداره در راستای واگذاری زمین زراعی به فرزندان مددجو دارای مدرک تحصیلی مرتبط منعقد گردید.

قلاوند تصریح کرد: به منظور ساماندهی وضعیت اشتغال تاکنون از 476 فرزند مددجوی این کمیته که دارای مدارک فنی و دانشگاهی می باشند و در سن اشتغال قرار دارند ثبت نام به عمل آمده است.

وی به تشکیل و ثبت تعاونی کشاورزی برای فرزندان مددجو اشاره کرد و گفت: در همین راستا 28 فرزند مددجو که دارای مدرک کشاورزی بودند در این شرکت عضو شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک اذعان داشت: در حال حاضر در سطح این شهر 4 هزار و 982 خانواده با آمار 12 هزار و 429 مددجو تحت پوشش و حمایت کمیته امداد قرار دارند.

این مقام مسئول مهم ترین رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال جاری را ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان دارای مدارک فنی و دانشگاهی، توجه به آموزش‌های فنی و مهارتی، کمک به تامین آتیه خانواده‌ها و استفاده از کمک های مردمی در جهت ایجاد اشتغال در بخش‌های مختلف شهری و روستایی عنوان کرد.

انتهای پیام/ز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.