سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری ؛

فروش 320 میلیون ریالی فیلم محمد رسول الله(ص) در مازندران

فیلم محمدرسول الله(ص) تا کنون در سینماهای مازندران 320 میلیون ریال فروش داشت

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر سینماهای مازندران با اشاره به اینکه اکران فیلم محمد رسول الله از 5 شهریور در سینماهای استان آغاز شد گفت: این فیلم تاریخی در سینماهای سپهر ساری، بهمن بهشهر و سینما بهمن آمل اکران می شود که تا کنون با 320 میلیون ریال فروش ، پرفروش ترین فیلم سال استان شده است.

حسین پور با بیان اینکه بلیط فیلم محمد رسول الله به صورت اینترنتی و از طریق گیشه به فروش می رسد افزود: همچنین فروش این فیلم در روزهای سه شنبه به صورت نیم بها انجام می شود.

وی عمده فروش فیلم های سینماهای مازندران را روزهای 5 شنبه و جمعه اعلام و تصریح کرد: مازندران بعد از استانهای تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و البرز در رده بعدی فروش فیلم محمد رسول الله(ص) قرار دارد.

مدیر سینماهای مازندران با اشاره به اینکه مازندران از لحاظ تعداد سینما در شهرستانها با محدودیت روبرو است گفت: دیگر استانهای کشور به دلیل داشتن سالن های متعدد و پردیس سینما دارای اکران بیشتری از فیلم محمد رسول الله هستند.

حسین پور افزود: فروش فیلم محمد رسول الله (ص) تا پایان شهریور در مازندران قطعی است و ادامه اکران و فروش منوط به نظر شورای نظارت است.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: فیلم ، محمد ، مازندران ، فروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.