سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

اجرایی شدن پروژه های شرکت ملی گاز با شش هزار میلیارد تومان اعتبار

معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران گفت: ماموریت شرکت ملی گاز ایران تا سه سال آینده در بخش گازرسانی به روستاها و شهرها در اقصی نقاط کشور به پایان خواهد رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان عبدالحسین ثمری در حاشیه بازدید از پالایشگاه خانگیران افزود: در حال حاضر 96 درصد کلانشهرها و 61 درصد روستاها از نعمت گاز برخودار هستند.

وی با اشاره به ابتکار وزارت نفت درتوسعه گاز رسانی به شهرها وروستاها که ازدر سال 93 شکل گرفت گفت : شرکت گاز توانست با استفاده از تبصره قانونی بند " ق " اعتبارات لازم را برای گاز رسانی تامین کند و گازرسانی به روستاها و شهرهای باقی مانده را کلید بزند.

معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران افزود: با توجه به اینکه وزارت نفت درصدد تامین منابع مالی برای گازرسانی بود و اعتبار محدودی را در بودجه های سال 93 در اختیار داشت اما به لحاظ اینکه این پروژه ها دارای ارزش و اعتبار بالایی بود با تصویب شورای اقتصاد چهار ممیز هشت میلیارد دلار از محل بند " ق " تبصره 2 قانون بودجه سال 1393 را مصوب نمود تا وزارت نفت بتواند در قالب این تبصره کار گازرسانی به روستاها و شهرها را پیگیری کند.

ثمری با بیان اینکه اجرای پروژه ها باید بازگشت سرمایه را به دنبال داشته باشد گفت: امسال نخستین سالی است که حجم سرمایه گذاری در شرکت های گاز استانی به هزار میلیارد تومان رسیده است.


انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.