سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

ساختمان بیمارستان قائم تویسرکان به نیمه راه رسید

ساخت بیمارستان قائم تویسرکان 50 درصد پیشرفت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازهمدان؛ معاون امور عمرانی استاندار همدان در بازدید از بیمارستان قائم تویسرکان افزود: ساخت این بیمارستان از سال 87 آغاز شده است و تا پایان سال 95 به ‌بهره‌برداری می‌رسد .

محمود رضا عراقی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان همدان در هفته دولت مقرر شد، اعتبار کافی به بیمارستان‌هایی که امسال و سال آینده ظرفیت تکمیل شدن دارند، اختصاص داده شود و با تکمیل بیمارستان‌های در حال ساخت استان همدان تا پایان سال 95 بیش از 900 تخت بیمارستانی به تخت‌های بیمارستانی این استان اضافه می‌شود .

وی اعتبار مصوب همه طرح عمرانی سفر هیئت دولت به استان را 850 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود : در این سفر ، مجوزهایی با ردیف اجرایی که ردیف مستقل در لایحه بودجه نداشتند ، گرفته شد که در سال 95 از ماده 215 قانون ردیف می‌گیرند و موجب اختصاص اعتبارات زیادی به استان در سال‌های آینده می شود.

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان همدان نیز گفت : طرح چهار خطه کردن محور تویسرکان به جوکار در حال اجراست که تاکنون از خروجی تونل به سمت جوکار سه کیلومتر به ‌بهره‌برداری رسیده است و ساخت سه کیلومتر دیگر هم 60 درصد پیشرفت دارد که تا 2 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد .

محمد رودباری گفت : 12 کیلومتر از محور چهارخطه تویسرکان به جوکار تا پایان فصل کاری به زیر بار ترافیک می رود.

وی افزود: مسیر تویسرکان به کنگاور نیز در 2 قطعه تا سه راهی فرسفج تعریف شده است که در قطعه اول 10 کیلومتر و قطعه دوم 5 کیلومتر انجام می‌شود .

رودباری همچنین گفت : 10 کیلومتر اول که 75 درصد پیشرفت دارد تا تیر سال آینده به بهره‌برداری می‌‌رسد و در صورت تامین اعتبار پنج کیلومتر دیگر هم که 15 درصد پیشرفت دارد ، ساخته خواهد شد .

مدیرکل راه‌ و شهرسازی استان همدان افزود: طرح محور چهار خطه تویسرکان به کنگاور با 33 کیلومتر طول از طرح ‌های ملی است که ردیف بودجه دارد.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۵
با سلام و خسته نباشید امید داریم که سال 95 بیمارستان افتتاح گردد.به امید خدا...