سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

افتتاح 8 پروژه پست در خوزستان

مدیرعامل پست خوزستان از افتتاح 8 پروژه اداره کل پست با اعتباری بیش از 50 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛به نقل از روابط عمومی اداره پست خوزستان؛ مهران حموله با بیان اینکه اعتبار این پروژه ها از محل منابع ملی تامین شده بیان داشت: آغاز به کار سامانه یکپارچه نشانی ایرانیان با اعتباری بالغ بر 7 هزار میلیارد ریال از جمله ی این پروژه ها می باشد.

وی بهینه سازی و توسعه زیرساخت های الکترونیکی اداره پست شوشتر، تجهیز 10 اداره استان به سامانه تلفنی 193، افزایش تعداد نقاط ارائه خدمات کارت هوشمند از 20 نقطه به 40 نقطه در کشور و یکپارچه سازی و تعمیرات واحدهای پستی را از دیگر طرح های افتتاح شده معرفی کرد.

حموله خاطرنشان کرد: به منظور تسریع در روند صدور کارت ملی هوشمند، دستگاه های صدور کارت در کشور از 1 دستگاه به3 دستگاه افزایش یافته است.

بهنام مریدی، مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: در استان برای صدور کارت ملی هوشمند اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال برآورد شده بود که تنها 8 میلیارد از این اعتبار تامین شد.

وی اذعان کرد: از ابتدای زمان صدور کارت ملی هوشمند تاکنون بیش از 180 هزار کارت در استان تحویل داده شده است.

مریدی تاکید کرد: تا کنون فراخوانی برای استفاده مطلق از کارت ملی هوشمند در کشور داده نشده و کارت های ملی قدیمی تا سال 95 طبق دستور دولت قابل استفاده می باشند.

انتهای پیام/ی


برچسب ها: خوزستان ، افتتاح ، 8 پروژه ، پست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.