سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

حل مشکل مالیاتی سنگبری ها

رییس انجمن صنایع همگن سنگ استان اصفهان از رفع مشکل مالیات بر ارزش افزوده سنگبری های کشور و آغاز به کار آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ رضا احمدی بیان کرد: در نشستی که با حضور مدیرکل مالیاتی کشور و تعدادی از نمایندگان مجلس برگزار شد، به توافقی در خصوص رفع مشکل مالیات بر ارزش افزوده سنگبری ها دست یافتیم.

وی تصریح کرد: توافق قبلی که با وزیر امور اقتصاد و دارایی بسته شده بود در سازمان های مالیاتی مورد اجرا قرار نمی گرفت و گفته می شد که ملاحظات قانونی در آن رعایت نشده است و نمی توان آن را اجرا کرد.

احمدی با بیان اینکه در مدت تعطیلی، سنگبری ها و کارگرانشان ضرر زیادی دیدند، عنوان کرد: ریشه بیشتر این مشکلات رکود است، از طرفی در بازار سنگ همچنان تحریم ها رفع نشده است و از سوی دیگر کاهش بودجه های عمرانی کشور، صنعت سنگ را با رکود شدیدی مواجه کرده است.

وی ادامه داد: در این شرایط واردات سنگ از چین و هند، تولید کننده داخلی را تحت فشار قرار می دهد و از مسوولان وزارت صنعت، معدن و تجارت می خواهیم که برای این مشکلات چاره ای بیندیشند.

وی با بیان اینکه تولید یک سال گذشته سنگبری ها در انبارها ذخیره شده است، گفت: در این وضعیت، سنگبری ها باید ارزش افزوده هم پرداخت کنند و تقاضا داریم مسوولان در اجرای توافق یاری کنند.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.