سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بندرعباس؛

بارش باران و کاهش دمای هوا در هرمزگان

با فعالیت سامانه تراز میانی جو و تقویت سامانه کم فشار فصلی مردم برخی از مناطق هرمزگان از جمله شهر بندرعباس عصر دیروز شاهد بارندگی همراه با رگبار و رعدو برق و وزش بادشدید بودند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان بندرعباس بارندگی های دیروز لطافت خاصی به هوای استان داد و موجب کاهش ۸ درجه ای دمای هوا شد.

کارشناس اداره کل هواشنایی هرمزگان گفت : سردشت بشاگرد با ۲۴ میلیمتر بیشترین میزان بارندگی دیروز را به خود اختصاص داده است.

حمزه نژاد افزود : میزان بارندگی در بندرخمیر ۱۶ میلیمتر ، بخش احمدی شهرستان حاجی آباد ۱۱ ، روستای خورگو بندرعباس ۱۰ ، شهر بندرعباس ۸ ، جزیره کیش ۴ و هفت دهم میلیمتر، بندرلنگه ۲ و جزیره قشم ۱ و هشت دهم میلیمتر  گزارش شده است.

وی گفت : فعالیت این سامانه تا پایان هفته در استان ادامه دارد و با توجه به رگباری بودن بارشها احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل ها در مناطق مستعد به ویژه نواحی غربی و ارتفاعات دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشنایی هرمزگان افزود : در این مدت دریا در محدوده ی تنگه هرمز و بویژه در ساعات بعداز ظهر مواج و متلاطم خواهد بود و توصیه می شود ترددهای دریایی با احتیاط صورت گیرد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: بارش ، بارندگی ، هرمزگان ، هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.