سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقاب بعد از مدت ها در میادین

عقاب تهران در حالی هجدهم شهریور ماه به مصاف ملوان در انزلی می‌رود که مدت ها بود نام این تیم در فوتبال به گوش نخورده بود.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هر ساله در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی کشور شاهد برگزاری دیدارهای جالبی هستیم.

گاهی اوقات نام تبرهایی در این مرحله شنیده می شود که خاطرات زیادی را برای برخی هواداران قدیمی فوتبال زنده می‌کند.

تیم‌هایی مثل عقاب تهران، پیکان تهران، و  نیروی زمینی تهران از جمله این تیم‌ها هستند.

حضور عقاب تهران در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی و قرار گرفتن در مقابل ملوان بندر انزلی بار دیگر نام این تیم قدیمی را بر سر زبان انداخت.

تیمی که در سال 1945 هم زمان با استقلال تهران تاسیس شد و بازیکنانی  مثل پرویز دهداری کلانی و خداداد عزیزی ها را به خود دید.

در همین خصوص خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان، به سراغ یکی از هواداران این تیم قدیمی رفت و جویای احوال این تیم شد.

حمید رضا صدر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: من همیشه هوادار تیم‌هایی بودم که خیلی قوی نبودند تیم عقاب از جمله تیم‌هایست که در قبل از انقلاب در لیگ حضور داشت اما نه هوادار  زیادی داشت و نه نتیجه‌های آن چنانی می‌گرفت.

وی در ادامه افزود: به خاطر دارم که برای بازی عقاب در ورزشگاه امجدیه بیش از 50 هوادار به ورزشگاه نمی‌آمدند ولی در همان زمان ها بود که بازیکنانی نظیر کلانی‌ها و دهداری‌ها در این تیم توپ می‌زدند.

تیم عقاب تهران که هم اکنون در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور حضور دارد در صورتی پیروزی در مقابل ملوان بندر انزلی باید در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور به مصاف برنده بازی تیم‌های پرسپولیس و پیکان برود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.