سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کبیر مطرح کرد:

به تمامی درخواستاهای وزارت بهداشت پاسخ مثبت داده‌ایم

مدیر عامل بیمه سلامت ایران گفت: شکل گیری همراهی و همکاری در ارتباط به رسیدگی به اسناد دستورالعمل مشترک بین سازمان بیمه سلامت و وزارت بهداشت در تارخ بی‌نظیر بوده است.

به گزارشخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان در هفتمین اجلاس سراسری مدیران ارشد ساز مان بیمه  سلامت ایران ( امروز)  سه شنبه محمد جواد کبیر  مدیر عامل بیمه سلامت اظهار  کرد: موفقیت هر نظام سلامت منوط به کار آمدگی و کار آزمودگی و اقتدار سازمان‌های بیمه گر است.

وی تصریح کرد: برنامه محوری و برنامه داشتن از مهمترین برنامه های مدیریتی سازمان بیمه  سلامت است.

کبیر افزود: هدف بیمه سلامت تقویت رویکرد بین بخشی  و برون بخشی از با کارکردهای این بیمه را به تصویر بکشیم و با یک گفتمان مشترک شرایطی را فراهم نموده تا از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

مدیر عامل بیمه سلامت ایران تاکید کرد: بیمه سلامت توان این 80 درصد از هزینه طرح تحول  سلامت را به دوش بکشد و  برنامه‌های راهبری را تعیین نماید.

وی با اشاره به اینکه کشور نیازمند است تا در حوزه سلامت خروجی منابع خود را بشناسد گفت: نبود یک رویکرد یکپارچه در بیمه‌ها از مشکلات بیمه کشور است که باید تکلیف ان روشن شود .

کبیر  با بیان اینکه از نظام هزینه در استان‌ها غافل بوده‌ایم افزود: با ایجاد استراتژی‌های لازم و کنترل هزینه‌های از بروز چنین مشکلاتی باید جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.