سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی دارت بازان برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه

سرمربی تیم ملی دارت گفت: دارت بازان به شرایط مطلوبی رسیدند و اردو گیلان آخرین اردو تیم ملی دارت برای شرکت در مسابقات ترکیه است.

مهدی شایسته در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره آمادگی تیم ملی دارت برای شرکت در مسابقات جهانی دارت ترکیه بیان کرد: انجمن دارت از سال 2012 برای  حضور در مسابقات ترکیه برنامه ریزی کرده است که امسال سه اردو آمادگی تیم داشتیم و اردوهای شیراز و کرج برگزار شد و اردو گیلان اوایل مهر ماه با حضور تمامی ملی‌پوشان برپا می‌شود.

 وی ادامه داد: مسابقات جهانی ترکیه کیفیت بسیار بالایی دارد و تمامی کشورهای صاحب نام دارت در این رقابت‌شرکت می‌کنند از نکات قابل توجه در مسابقات ترکیه شکسته شدن رکورد تعداد کشورهای شرکت کننده است که حدود 45 کشور حضور دارند و هر کشوری با 12 بازیکن اعم از 4 بازیکن مرد 4 بازیکن زن دو بازیکن جوان پسر و دو بازیکن جوان دختر شرکت می‌کند.

 سرمربی تیم ملی دارت افزود: از امتیازات مسابقات جهانی دارت نسبت به دیگر رقابت‌ها حضور رئیس کمیته ملی المپیک جهانی است تا شرایط برای حضور دارت در المپیک را فراهم کند امیدوارم این اتفاق بیفتد و رشته دارت در دوره های بعد المپیک شرکت کند.

شایسته درباره وضعیت ملی‌پوشان برای حضور در این رقابت‌ها گفت: ملی‌پوشان در صورتی در میدان‌های بزرگ موفق هستند که سالانه اردوهای برون مرزی متعددی داشته باشند در حالیکه آخرین اعزام تیم ملی مربوط به سه سال گذشته مسابقات 2011 تایلند است بنابر این تیم ملی ما با این شرایط تجربه‌های زیادی ندارد چنانچه که اگر شرایط برای برپایی اردوهای برون مرزی فراهم بود به طور قطع قول مدال می‌دادم.

 وی افزود: تاکنون دوبار فقط در مسابقات جهانی در سال های 2017 و 2011 شرکت کردیم و خوشبختانه تیم ملی روند صعود داشته است با توجه به تجربیات گذشته و رشد دارت در این سال‌ها همه تلاشمان حضور در بین 16 تیم اول است البته هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما با توجه به آمادگی ملی پوشان رتبه های بهتر دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.