سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کمیسیون اقتصادی مطرح کرد:

کوتاهی در اجرای صحیح قانون مبارزه با قاچاق کالا عاملی برای تکرار آن

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قانون به درستی اجرا شود مشکلی در زمینه قاچاق نخواهیم داشت.

ابراهیم نکو نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص مبارزه با قاچاق کالا اظهار داشت: دولت در این زمینه لایحه‌ای را تقدیم مجلس نمود که بررسی‌های لازم در کمیسیون اقتصادی به انجام رسیده و قوانین لازم به تصویب رسیده است.
 
وی در ادامه افزود: اگر قانون به درستی اجرا شود مشکلی در این خصوص نخواهیم داشت اما متأسفانه در اجرای قانون اشکالات زیادی وجود دارد که به دلیل کوتاهی‌هایی است که در این خصوص شاهد هستیم.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در قانونی که درخصوص مبارزه با قاچاق کالا در مجلس به تصویب رسید خوشبختانه تمامی جرائم لازم برای قاچاقچیان و برخورد با آ‌ن‌ها درنظر گرفته شد و قوانینی برای برخورد با افراد توقیف و ضبط کالاهای قاچاق به تصویب رسید که در صورت به اجرا گذاشتن این قانون مانع از تکرار قاچاق کالا خواهد شد.
 
این نماینده مجلس همچنین در پایان تاکید کرد: قانون مبارزه با قاچاق کالا قانون بسیار جامع و خوبی است و می‌تواند مشکلات مربوط به این حوزه را حل کند اما متأسفانه آنچه که ما شاهدان هستیم این است که باید در اجرا قاطعیت لازم وجود داشته باشد و متأسفانه تاکنون دیده نشده است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.