سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی: دستیاران ایرانی به درخواست تونی جذب شده‌اند

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: حضور دستیاران ایرانی به درخواست سرمربی بوده و می‌توانند تراکتورسازی را به جایگاه واقعی در جدول برسانند.

فرید کریمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور دستیاران ایرانی در کنار تونی در راستای موفقیت تیم تراکتورسازی کمک کنند و امیدوارم که تیم موفق باشد.

وی در ادامه افزود: این مربیان هردو از مربیان با سابقه کشور و تراکتورسازی بوده‌اند و می‌توانند به تراکتورسازی در راستای موفقیت کمک کنند این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانند.

کریمی در پاسخ به سوال تونی از حضور دستیاران ایرانی رضایت ندارد گفت: البته باید بگویم که این مربیان با نظر تونی اولیویرا جذب شده‌اند و بدون شک وی از حضورشان رضایت کامل دارد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص شرایط حضور در تیم لیگ برتر پس از اتمام خدمت سربازی عنوان کرد: من سرباز هستم و به زودی سربازی‌ام تمام میشود و هنوز هم مشخص نیست که در نیم فصل دوم در چنین تیمی بازی کنم در حال حاضر فقط به موفقیت تراکتورسازی فکر می‌کنم.

وی در مورد اینکه سربازها برای موفقیت تراکتورسازی کم کاری می‌کنند تصریح کرد: به هیچ وجه این گونه و این شکل نبوده است سرباز‌ها برای موفقیت تراکتور از جان‌ودل مایه می‌گذارند و هیچگونه کم کاری نشده است.

کریمی در مورد اختلاف سرپرست با سرمربی تراکتورسازی عنوان کرد: به نظرمن بین تونی و ذوالفقاری مشکل خاصی نبوده است و اگر موردی بوده رسانه‌ها بزرگ‌نمایی کرده‌اند.

بازیکن یم فوتبال تراکتورسازی د خصوص بازی با سپاهان گفت: سپاهان یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بوده که بدون شک بازی با این تیم شرایط خاص خود را دارد و ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درمورد حضورش در تیم ملی و اینکه چه نگاهی دارد بیان کرد: البته برای تیم ملی فوتبال کشورم که در مقابل هند بازی برگزار می‌کند آرزوی موفقیت دارم و من همه سعی و تلاشم را خواهم کرد که بتوانم به تیم ملی کشورم خدمت کنم.

کریمی در مورد تمرینات تیمش گفت: دیروز تمرین با نشاطی را برگزار کردیم تا امیدوارانه به مصاف سپاهان برویم البته طوفان و باد باعث تعطیلی تمرین شد ولی این اتفاق در ده دقیقه پایانی تمرین رخ داد.

بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: تراکتورسازی تیم بزرگی است و بطورحتم انتهای فصل جایگاه واقعی این تیم مشخص می‌شود و استقبال کم مردم به خاطر ابتدای فصل و گرمای هوا بوده است که به طور حتم در ادامه فصل شاهد حضوراکثریت مردم در استادیوم خواهید بود.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که در ادامه روز‌های خوب تراکتور فرا رسیده و این تیم در جدول به جایگاه واقعی خود برسد و دل هواداران شاد شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.