سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

البز؛

جشن با شکوه روز ملی تکواندو در البرز برگزار شد

مراسم راهپیمایی و جشن باشکوه روز ملی تکواندو، با حضور جمع کثیری از تکواندو کاران البرز نشین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از كرج، گردهمایی و مراسم راهپیمایی روزملی تکواندو به منظور شناسایی  این ورزش المپیکی در عموم  مردم و نشان دادن اقتدار تکواندو البرز، با حضور جمع کثیری از تکواندو کاران دختر و پسر البرز در تمامی رده های سنی و خانواده هایشان برگزار شد.

خانواده بزرگ تکواندو البرز  با لباسی متحد الشکل از درب خانه تکواندو البرز  تا بوستان جهان  را  با همراه  داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و پوسترهای روز ملی تکواندو  یک صدا شعار های روز ملی تکواندو مبارک،تکواندو ورزش مهربانی ها و تکواندو ورشی برای همه  راهپیمایی کردند تا  در میان عموم مردم  رشته ورزشی را در روز جهانی تکواندو به یادگار بگذارند.

تکواندو کاران البرز ی پس از طی مسافتی حدود 5 کیلومتر،در  بوستان جهان گردهم درآمدند تا روز جهانی و ملی تکواندو را جشن بگیرند.

در حاشیه این مراسم،هیات تکواندو البرز  یک مسابقه نقاشی با عنوان روز ملی تکواندو را برگزار نمود و به قید قرعه به 40 تکواندو کار دختر و پسر هدایایی را به رسم یاد بود اهدا کردند.

در این مراسم تکواندو کاران قهرمان البرزی در دو بخش دختران و پسران به اجرایی فرم های پومسه پرداختند تا خانوادها و مهمانان حاضر در این مراسم با زیبایی های ورزش تکواندو اشنا شوند.

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.