سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کامرانی: شکست در فینال اینچئون حادثه بود

گارد تیم ملی بسکتبال ایران با بیان این‌که ایران با برتری مقابل کره‌جنوبی انتقام بازی‌های آسیایی را گرفت تاکید کرد شکست در آن بازی‌ها اتفاقی بود.

 مهدی کامرانی در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ویلیام جونز جام معتبری است که سی و هفتمین دوره خود را تجربه می‌کرد. این رقابت‌ها پیش بازی جام ملت‌های آسیا برای حضور در چین است. به همین دلیل همه تیم‌ها با تمام قدرت خود در ویلیام جونز حاضر شدند.

وی درباره حضور فیلیپین در جام ویلیام جونز گفت: فیلیپین تیمی بود که با کلی سر و صدا و تبلیغات به ویلیام جونز آمده بود. اگر فیلم بازی‌های این تیم را ببینید متوجه می‌شوید چند بازیکن آمریکایی جدید به عضویت این تیم درآمده‌اند. البته این تیم یک سنتر آمریکایی هم دارد که تا کنون برای فیلیپینی‌ها بازی نکرده است. البته زیاد مهم نیست.

گارد تیم ملی بسکتبال ایران اضافه کرد: خوشبختانه توانستیم ابتدا در این رقابت‌ها انتقام بازی‌های آسیایی را از کره‌جنوبی بگیریم و این رقابت‌ها را با قهرمانی به پایان ببریم. این قهرمانی نشان داد شکست ما در بازی‌های آسیایی از این تیم تنها یک حادثه بود.  

کامرانی درباره شکست ایران برابر منتخب آمریکا در ویلیام جونز، توضیح داد: تیم آمریکا رقیب مهمی نبود و بائرمن به چند بازیکن اصلی ما در آن بازی استراحت داد. ایران پس از بازی با نماینده آمریکا باید به مصاف چین تایپه می‌رفت که بازی حساسی برای ما به شمار می‌آمد.


انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.