سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

جمع آوري البسه هاي غير متعارف از فروشگاه هاي پوشاك در اصفهان

طرح ضربتي مقابله با فروش البسه هاي غير متعارف از اول شهريور ماه توسط پليس امنيت عمومي استان اصفهان اجرا و 57 واحد صنفي در اين زمينه پلمپ شدند.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" اكبر عاصمي" رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: به دنبال در خواست هاي مردمي مبني بر برخورد با توزيع كنندگان البسه غير متعارف و منقوش به تصاوير مبتذل و گروه هاي شيطان پرستي طرح ويژه و ضربتي مقابله با فروش اين گونه البسه در فروشگاه هاي پوشاك شهر اصفهان از ابتداي شهريورماه به اجرا گذاشته شد. 

وي افزود:در اين طرح از پنج هزار و 879 واحد صنفي بازديد به عمل آمد كه در اين زمينه تعداد 57 واحد تعطیلی و براي 285 واحد ديگر نيز اخطاريه تعطیلی صادر و به متصديان دو هزار و 638 واحد تذكر داده شد.

اين مقام مسئول عنوان داشت: در جريان اجراي طرح مذكور ده ها البسه با مدل هاي نامتعارف و منقوش به تصاوير پرچم كشورهاي امريكا، انگليس و تصاوير مبتذل و همچنين مانتوهاي نامتعارف، كلاه هاي منقوش به آرام هاي گروه هاي انحرافي و شيطان پرستي جمع آوري شد.

سرهنگ عاصمي با بيان اينكه طرح مذكور با قاطعيت از سوي پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان ادامه خواهد داشت بيان داشت: واحدهايي كه اخطاريه پلمب برايشان صادر شده چنانچه پس از اتمام مهلت قانوني نسبت به رعايت مقررات مربوطه و رفع معايب و نواقص خود اقدام نكنند با برخورد قانوني پليس روبرو خواهند شد.

رئيس پليس امنيت عمومي استان با اعلام تداوم و تشديد اين گونه برنامه ها و اقدامات كنترلي و نظارتي پليس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.