سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

كشف 166 كيلوگرم ترياك در عمليات يگان تكاوري اصفهان

رئيس مركز اطلاع رساني فرماندهي انتظامي استان اصفهان از كشف 166 كيلو و 500 گرم ترياك و دستگيري سه قاچاقچي مواد مخدر در عمليات ماموران يگان تكاوري اين فرماندهي خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ" غلامرضا شهرياري" با بيان اين خبر اظهار داشت: شب گذشته ماموران يگان تكاوري اين  فرماندهي حين كنترل و نظارت دقيق بر راه هاي فرعي و بياباني اطراف محور اسفندران به حسن آباد به دو دستگاه خودروي وانت پيكان مشكوك و قصد متوقف كردن آنها را داشتند كه هر دو خودرو بدون توجه به اخطار ماموران با سرعت به راهشان ادامه مي دهند.

وي افزود: با فرار خودروها ماموران به تعقيب آنها پرداخته و پس از شليك چند تير هوايي و عدم توقف با رعايت قانون بكارگيري سلاح اقدام به شليك به سمت چرخ هاي خودروها كرده و هردوي آنها را متوقف مي كنند.   

اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين عمليات سه نفر از قاچاقچيان حرفه اي و سابقه دار دستگير و در بازرسي از خودروهاي آنها مقدار 166 كيلو و 500 گرم ترياك كشف شد.

سرهنگ شهرياري عنوان داشت: طبق اعترافات متهمان آنها قصد داشتند اين مقدار مواد را از مرزهاي شرقي كشور بارگيري كرده و قصد داشتند تا با استفاده از راه هاي فرعي و كويري به سمت تهران منتقل كنند كه خوشبختانه با اقدام به موقع ماموران پليس استان دستگير و در عملي كردن نقشه خود ناكام شدند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: کشف ، تریاک ، اصفهان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.