سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

اوج مصرف برق در استان قزوین 721 مگاوات بوده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: اوج مصرف برق این استان 721 مگاوات در 20 مرداد ماه سال گذشته به ثبت رسیده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سعید بهادیوند چگینی افزود: مشترکین در صورت اعمال مدیریت در مصرف برق، هیچگاه خاموشی را تجربه نخواهند کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به صنعتی و کشاورزی بودن استان و اینکه بیشتر مصارف برق در بخش تولید می باشد، مصرف بیش از اندازه و مدیریت نشده می تواند صنعت برق را با مشکل جدی روبرو نماید.

بهادیوند چگینی با تاکید بر ضرورت اعمال مدیریت مصرف برق و تقاضا، خاطرنشان کرد: 73 درصد برق استان تنها در دو بخش صنعت و کشاورزی به مصرف می رسد که البته شرکت توزیع نیروی برق استان همه ساله به منظور استفاده بهینه از برق، سمینارهای مجزایی را در بخش های مختلف برگزار و بسته های تشویقی خود را نیز اعلام می دارد.

وی اظهارکرد: سال گذشته و از 15 خرداد ماه تا 15 شهریور ماه این شرکت 20 میلیارد ریال بسته های تشویقی خود را ارایه داد و امسال نیز همین رویه را در پیش گرفته است.

بهادیوند چگینی، پیک بار مصرف برق در تابستان را بین ساعات 11 تا 15 و 19 تا 23 و در حد فاصل 15 خرداد تا 15 شهریور ماه اعلام کرد.

و ی خاطرنشان کرد: هزینه برق در این ساعات بیشتر از مواقع دیگر محاسبه می گردد و این در حالی است که با کار فرهنگی و برگزاری سمینارها و نیز با جایگزینی لامپ های کم مصرف ال ای دی می توان زمینه ایجاد مدیریت برق را در کشور فراهم ساخت.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: برق ، قزوین ، ساعات ، مصرف ، مگاوات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.