سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران در آینده یکی از قدرت‌های تنیس خواهد شد

مربی ‌کروات معتقد است با توجه ویژه‌ای که به رشته ورزشی تنیس شده است قطعا در آینده باید منتظر افزایش قدرت ایران در این رشته ورزشی باشیم.

واریان فریسچیچ در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: در هفته‌ای که در تهران بودم با نوجوانان به فعالیت مشغول هستم.

تنیسور‌های نوجوان ایرانی از لحاظ فنی و استعداد ذاتی چیزی از اروپایی‌ها کم ندارند و فکر می‌کنم با کارکردن بر روی این بچه‌ها بتوان آینده خوبی برای تنیس ایران متصور بود.

وی ادامه داد: با تمرین بیشتر این نوجوانان می‌توانند به سطح خوبی از آمادگی برسند و این تنیسور‌ها و سطح توانای آنها من را شگفت‌زده کرد. این تنیسور‌های ایرانی دارای درک بالایی هستند.

مربی کروات درباره موفقیتش در این مدت کوتاه ابراز کرد: من چهار برنامه را در بخش فنی، جسمی، ذهنی و تاکتیکی اماده کرده‌ام و همانطور که کارشناسان می‌دانند 3هفته زمان کمی در تنیس نیست. با رفع ایرادات این نوجوانان در این 3هفته موفقیت بالایی را کسب خواهیم کرد.

وی در ادامه گفت: درهفته گذشته پیشرفت‌های خوبی حاصل شده است و فکرمی‌کنم با کار‌های تاکتیکی بتوانیم نتیجه خوبی را در پایان این 3 هفته کسب کنیم.

فریسچیچ درباره امکانات تنیس ایران تصریح کرد: در این مجموعه‌ای که هستیم بسیار امکانات خوبی دارد و باورنکردنی است که ایران دارای این مجموعه‌های قدرتمند درتنیس باشد.

وی در پایان با تشکر از رسانه‌هاخاطرنشان کرد: از اهمیت جامعه ایران به تنیس خوشحالم و فکر می‌کنم این رشته بتواند در سال‌های آینده یک قدرت منطقه‌ای باشد.خیلی خوشحالم که ایران با شهر‌های زیبایش شبیه به کشور کرواسی است و من در اینجا احساس آرامش می‌کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.