سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان- آمریکا:

زیدوند،عبدولی و رضایی نمایندگان ایران در روز نخست

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از فردا (دوشنبه) به وقت ایران با برگزاری مسابقات اوزان 66، 75 و 98 کیلوگرم در شهر لاس وگاس آمریکا آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان کشورمان در این اوزان ساعت 5 بامداد فردا (دوشنبه) برای حضور در این رقابت ها به روی باسکول می روند.
 
مهدی زیدوند ، سعید عبدولی و قاسم رضایی نمایندگان ایران در سه وزن نخست در نخستین تمرین تیم ایران برای حضور در این رقابت ها پس از نرمش و دویدون کوتاه از کیلوهای باقی مانده خود برای رسیدن به وزن قانونی کاستند.
 
قاسم رضایی نماینده وزن 98 کیلوگرم کشورمان در مورد حضور خود در این رقابت ها گفت: دو کیلوگرم اضافه وزن دارم و تا مدت باقی مانده به وزن کشی به سر وزن قانونی خواهم رسید.  
 
وی تأکید کرد: هدف اصلی من کسب سهمیه المپیک و پس از آن بدست آوردن مدالی خوشرنگ است و برای این مهم تمام تلاش خود را خواهم کرد.
 
سعید عبدولی در وزن 75 کیلوگرم، نیز در گفت و گویی کوتاه افزود: هم اکنون در حال کم کردن یکی دو کیلو وزن باقی مانده هستم و تلاش خواهم کرد با کسب مدال در این رقابت ها مجوز حضور در رقابت های المپیک را نیز بدست آورم.
 
مهدی زیدوند نماینده وزن 66 کیلوگرم کشورمان نیز در پایان خاطرنشان کرد: کار بسیار سختی را پیش رو دارم، و به راحتی فرصتی را که بدست آوردم از دست نخواهم داد.
 
رقابت های کشتی فرنگی  قهرمانی جهان روزهای 17 تا 19 شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می شود.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.