سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

‌معاون تربيت و آموزش سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع اعلام كرد؛

تربیت آموزشیاران قرآنی از بين كاركنان وظیفه در وزارت دفاع

معاون تربيت و آموزش سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع از تربیت آموزشیاران قرآنی از بين ‌كاركنان ‌وظیفه در وزارت دفاع ‌با هدف شناسایی و پرورش استعداد‌های ‌قرآنی ‌علاقمند و مستعد به مربیگری قرآنی خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم افتتاحیه نخستین دوره تربیت آموزشیاران قرآنی نیروهای وظیفه وزارت دفاع ‌با هدف شناسایی و پرورش استعداد‌های ‌قرآنی ‌‌کارکنان وظیفه علاقمند و مستعد به مربیگری قرآنی در مرکز آموزش عقيدتي سياسي ‌شهدای مهما‌ت‌سازي سازمان صنايع دفاع با حضور معاون تربيت و آموزش سازمان عقيدتي سياسي وزارت دفاع، رئیس اداره عقيدتي سياسي سازمان صنايع دفاع، رئیس عقيدتي سياسي گروه صنایع مهام و ... ‌ برگزار شد.

معاون تربیت و آموزش سازمان  عقيدتي سياسي وزارت دفاع در اين مراسم با برشمردن ‌اهمیت تعلیم و تربیت و جایگاه رفیع مربیان قرآنی گفت: ‌نيروهاي وظيفه باید قدردان و شاکر این نعمت بزرگ باشید كه  توفیقی حاصل ‌شده تا در مسیر تعلیم علوم قرآنی گام بردارید و آنچه را که ان شاءالله فرا خواهید گرفت هم در محل خدمت و هم در جامعه به کار بگیرید و به دیگران نیز آموزش دهید‌
حجت الاسلام والمسلمين مهدي حسيني با بيان اينكه نعمت تعلیم و تعلم قرآنی‌، نعمت والايي است که اگر با نیت خدایی همراه شود دارای برکات دنیوی و اخروی خواهد بود، به تشریح اهمیت علم از منظر قرآن و عترت پرداخت‌ و افزود: ‌علم‌آموزی در هیچ مقطع سنی تعطیل‌بردار نیست و همان طور که پیامبر ‌(ص) می‌فرمایند «اطلب العلم من المهد الی اللحد» زگهواره تا گور دانش بجوی‌.

وي با بيان اينكه افضل علوم‌، علوم قرآنی و تعلیم و تربیت قرآنی است، تصريح كرد: ‌ قرآن سخن خدای مهربان و مایه حفظ از شیطان و سنگینی ترازو (اعمال) است که یکی دیگر از اسامی روز قیامت یوم‌المیزان است که در سوره قارعه به آن اشاره شده است‌.
حجت‌الاسلام مجتهد سلیمانی رئیس عقيدتي سياسي گروه صنایع مهام نيز در اين مراسم ‌با برشمردن ‌جایگاه و عظمت قرآن‌‌ و یادگیری آن به حاضران گفت: قرآن منبع تمام‌نشدني براي همه امور است لذا بايد نسبت به آموزش آن به ديگران اهتمام ويژه‌اي داشته باشيم.

دوره تربیت ‌آموزشیاران قرآنی به مدت 2 هفته با حضور كاركنان وظیفه در قالب ‌‌کلاس‌هاي درسی ‌با حضوراساتید قرآنی دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران آغاز شده ‌و شرکت‌کنندگان در دوره در آزمون  ورودی ‌ که به صورت متمرکز توسط دارالقرآن «‌سازمان تبلیغات» برگزار شد‌ پذیرفته شده‌اند.
انتهای پیام//
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.