سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علاقمندی شرکت‌های آلمانی برای همکاری با ایران

وزیر امور اقتصاد ایالت وواتمبرگ آلمان گفت: انرژی‌های تجدیدپذیر، شهرسازی و پروژه‌های مربوط به شهر زمینه‌های مناسبی برای گسترش ارتباط ایران و آلمان هستند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیز اشمید وزیر امور اقتصاد ایالت وواتمبرگ آلمان در حاشیه مراسم ملاقات با وزیر اقتصاد ایران گفت: ارتباط ایران و آلمان رابطه قابل قبولی بوده که می‌توانیم آن را در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر و حمایت از آن ادامه دهیم.

وی در ادامه اظهار داشت: شرکت‌های آلمانی در زمینه انرژی‌های تجدیدپذیر، شهرسازی و پروژه‌های مربوط به شهر متخصص هستند و یکی از علل موفقیت ما تحقیقات کاربردی در این زمینه‌ها بوده است.

وزیر اقتصاد ایالت وواتمبرگ آلمان گفت: بر اساس توافق صورت گرفته بین متخصصین دو کشور work shop هایی در زمینه‌های انرژی‌های تجدیدپذیر ،حوزه انرژی و ماشین‌سازی همکاری خواهیم داشت.

وی در خصوص مبادله تجاری با ایران گفت: در حال حاضر سرمایه‌گذاری ایالت وواتمبرگ با ایران در حدود یک میلیارد دلار است که امیدواریم با برنامه ما در آینده‌ای نزدیک دو برابر و در سال‌های بعد چندین برابر شود همچنین برای سرمایه‌گذاری در خصوص انرژی‌های تجدیدپذیر باید با کسب اطلاع در خصوص میزان آن صحبت کنیم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.