سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وانت حامل 760 کیلوگرم تریاک در ایرانشهر توقیف شد

فرمانده انتظامی ایرانشهر در سیستان وبلوچستان گفت: ماموران انتظامی این شهرستان شنبه شب در عملیاتی با توقیف یک دستگاه خودرو وانت تویوتا 760 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر در راستای مبارزه با قاچاقچیان با اقدامات اطلاعاتی و شگردهای پلیسی از فعالیت باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر که قصد جابه جایی مواد از شهرستان سراوان به ایرانشهر را داشتند؛ باخبر شدند.

وی ادامه داد: پس از شناسایی دقیق مسیر تردد قاچاقچیان مسلح در جاده خاش - ایرانشهر بلافاصله تیم های عملیاتی پلیس به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی ایرانشهر گفت: ماموران در محل به یک دستگاه خودرو تویوتا وانت مشکوک شده و هنگامی که قصد توقف آن را داشتند راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس بر سرعت خودرو افزوده و قصد فرار داشت.

جلیلیان با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی برای اجرای این عملیات افزود: ماموران در جریان تعقیب و برای متوقف کردن خودرو با تیراندازی به سمت چرخ های آن لاستیک خودرو را پنچر کردند اما راننده با استفاده از ماده دودزا و حرکات مارپیچ و سرانجام خارج شدن از جاده اصلی خودرو را رها کرده و با بهره گیری از ناهمواری های منطقه و تاریکی شب از محل متواری شد.

وی افزود: ماموران در بررسی دقیق خودرو یاد شده 76 بسته 10 کیلویی مواد مخدر از نوع تریاک به وزن 760 کیلوگرم را کشف کردند.

ایرانشهر در 340 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان وبلوچستان واقع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.