سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آصفری در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد

وحشت عربستان از افزایش نفوذ ایران در منطقه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عربستان از نفوذی که ایران در قلب ملت‌های دنیا و منطقه پیدا کرده، وحشت دارد.

"محمدحسن آصفری" در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان  با اشاره به اظهارات ضد ایرانی مقامات عربستان در سفر به آمریکا گفت: عربستان سعودی امروز نقش صهیونیست‌ها را در منطقه بازی می‌کند و با این اقدامات جایگاهش را در میان کشورهای اسلامی از دست داده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و  سیاست خارجی اظهار داشت: جای تاسف است که عربستان سعودی در‌آمدهای کلانش را صرف تهیه موشک‌ برای آوار شدن برسر مردم بیگناه و مسلمان یمن، عراق و سوریه می‌کند.

وی با بیان اینکه عربستان با صرف هزینه‌های زیادی اقدام به حمایت از صهیونیست‌ها کرده است، یاد‌آور شد: آنها با تدارک فتنه‌‌هایی چون  مسلح کردن گروه‌های تروریستی برای حمله به سوریه در پی جلوگیری از جنبش مقاومت هستند و با نابود کردن پایگاه اسلامی مردم منطقه در عراق به دنبال رسیدن به اهداف پلیدشان بودند اما در دستیابی به این هدف ناکام ماندند.

آصفری افزود: چون عربستان به هدفش که تسلط کامل بر منطقه است نرسیده است، وحشت دارد که  توافق شکل گرفته میان ایران و گروه 1+5 منجر به افزایش نفوذ ایران در منطقه شود.

نماینده اراک و کمیجان با بیان اینکه عربستان از نفوذی که جمهوری اسلامی ایران در قلب ملت‌های دنیا پیدا کرده وحشت دارد، خاطر نشان کرد: آن‌ها می‌ترسند که با این توافق نفوذ ایران در منطقه بیشتر شود و لذا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند تا ایران را به عنوان کشوری منزوی قلمداد کرده و مانع از به نتیجه رسیدن توافق میان ایران و گروه 1+5 شوند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.