سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات عمران جاده ای تا پنجم مهرماه جاری در راه های البرز متوقف شد

رییس پلیس راه البرز گفت که باتوجه به نزدیکی به روزهای پایانی فصل تابستان و افزایش سفرهای برون شهری، عملیات جادهای در راه های این استان متوقف شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رضا اکبری روز یکشنبه افزود: اجرای هرگونه عملیات عمرانی اعم از روکش آسفالت و گاردریل کوبی تا پنجم مهر ماه جاری ممنوع شده است.

وی اضافه کرد: ماه شهریور به عنوان پرترددترین ماه سال است و ازابتدای ماه جاری 14میلیون و 594هزارو 345 تردد در راه های استان البرز به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 13درصد افزایش سفر داشته ایم.

اکبری خاطرنشان کرد: درماه شهریور امسال چهارنفر جان خود را در راه های استان البرز ازدست دادند که نسبت به مدت مشابه 56درصد کاهش نشان می دهد.

وی گفت: درهمین مدت 32نفر به دلیل سوانح رانندگی مصدوم شده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته دو برابر شده است.

رییس پلیس راه البرز افزود: با توجه به اوج سفرهای تابستانی، 70تیم پلیس راه و 120 پاس پیاده درسطح محورهای استان البرز مستقر شده اند.

وی گفت : دراین مدت ایمن سازی و اجرای طرح های مختلف کنترل ناوگان حمل مسافر و باربری و همچنین استقرار دوربین های نظارتی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق بررسی های به عمل آمده خستگی و خواب آلودگی بیشترین تصادفات در ماه جاری بوده و موجب می شود تا راننده درهنگام شب به تابلوهای مختلف اخباری و اخطاری بی توجه باشد.

اکبری گفت: اوج خواب آلودگی رانندگان درهنگام شب بین ساعات یک بامداد تاشش صبح و هنگام روز بین ساعات 13تا 16 بعدازظهر است .

استان البرز در مسیر 14استان کشور قرار دارد و 18 درصد ترافیک کشور دراین استان است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.