سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

اعتراف سارق به 25 سرقت درون خودرو

سارقی كه در كنار خودروهای پارك شده پرسه می زد به دست مأموران دستگير و در تحقيقات به 25 فقره سرقت درون خودرو اعتراف كرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ سيروس حيدري رئيس پليس آگاهي استان فارس گفت: در پي وصول پرونده اي از كلانتري "مدرس" شيراز به پليس آگاهي استان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار مأموران اداره مبارزه با سرقت اين پليس قرار گرفت.

وي ادامه داد: مفاد پرونده حاكي از آن بود كه فردي طي تماس تلفني با مركز فوريتهاي پليسی ۱۱۰ اعلام می کند شخصي ناشناس اطراف خودروهاي پارك شده پرسه مي زند.

اين مقام انتظامي بیان کرد: بلافاصله مأموران كلانتري مدرس شيراز به آدرس اعلامي مراجعه و ضمن مشاهده متهم، وي را در يك عمليات غافلگيرانه دستگير و با تشكيل پرونده به پليس آگاهي انتقال دادند.

سرهنگ حيدري با بيان اينكه در استعلام هاي انجام شده مشخص شد متهم داراي سه فقره سابقه در زمینه سرقت است، افزود: در ادامه پیرامون جرائم ارتکابی از متهم تحقیقات جامع صورت گرفت و به 25 فقره سرقت درون خودرو در سطح شهرستان شیراز اقرار كرد.

رئيس پليس آگاهي استان فارس با اشاره به اينكه متهم با قرار قانوني مناسب روانه زندان شد، افزود: شهروندان نسبت به ايمن سازي خودرو خود اقدام نمايند و در صورت مشاهده موارد مشكوك فورا" پليس را در جريان قرار دهند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: دستگیری ، سارق ، کشف ، سرقت ، شیراز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.