به گزارش
دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ لوگوی قدیمی شرکت گوگل از نظر طراحی از پیچیدگی بیشتری نسبت به لوگوی جدید برخوردار بود و به همین علت حجم بیشتری را اشغال می کرده است.
لوگوی قدیمی این شرکت از حجمی برابر با 6 کیلوبایت برخوردار است که در حالت فشرده به 2 کیلوبایت کاهش می یابد. لوگوی جدید این شرکت با استفاده از طراحی ساده تر حجمی برابر با 300 بایت دارد.
شاید در نگاه اول این تفاوت حجم چندان مهم به نظر نرسد اما اگر تعداد دفعاتی که لوگوی گوگل در یک روز در سراسر جهان نمایش داده می شود را در نظر بگیریم حجم قابل توجهی از مقدار مصرفی اینترنت کاسته می شود.
انتهای پیام/