سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

28 عامل وحشت آفرینی در عروسی ها دستگیر شدند/ تهدید عروس و داماد با چاقو و قمه

فرمانده انتظامی تایباد از دستگیری تعداد ۲۸ شرور و مخل نظم و امنیت توسط پلیس خبر داد و گفت: این افراد مجرم که برای مردم نامنی ایجاد کرده بودند با حکم مراجع قضایی روانه زندان شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد رضا روحی صبح روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از  ۲۸ شرور و مخل نظم و امنیت نوامیس مردم که درمجالس عروسی ایجاد مزاحمت و رعب وحشت برای شهروندان و تالارهای عروسی در این شهرستان می کردند توسط پلیس شناسایی، دستگیر  و طی پرونده متشکله تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان تایباد و سپس به موجب قرار دادسرا روانه زندان شدند.

وی افزود: این افراد به طور معمول با حضور در مجالس عروسی و در معابر عمومی برای میهمانان مزاحمت ایجاد می کردند و با استفاده از سلاح های سرد موجب رعب و وحشت مردم می شدند که خوشبختانه با تلاش نیروهای انتظامی این مشکل رفع شد.

وی با اشاره به ضرورت اقدامات فرهنگی خانواده ها و مراکز فرهنگی و آموزشی جوانان و نوجوانان، ازمسئولان، متولیان فرهنگی، ائمه جمعه و رسانه های محلی خواست تا در ایجاد فضای مناسب فرهنگی نسبت به آشنایی جوانان با مبانی دینی و حقوق اجتماعی تلاش کنند.

وی افزود: متولیان فرهنگی باید قبح ایجاد مزاحمت و عواقب مخرب اقدامات ضد ارزشی را برای جوانان و نوجوانان تبیین کنند تا دوران جوانی و نوجوانی برای جوانان شهرستان برهه تلاش وکوشش برای پیشرفت جامعه باشد نه اینکه با گرفتن قمه در دست برای نوامیس مردم مزاحمت و برای مردم رعب وحشت ایجاد کنند.

سرهنگ روحی گفت: پلیس آمادگی جلوگیری و برخورد قاطع با اینگونه اراذل و اشرار را دارد ولی بهتر است خانواده ها و متولیان فرهنگی از نیروی جوانی و نوجوانی این دوران از زندگی فرزندان خود استفاده و آنها را افرادی موثری برای جامعه تربیت کنند.

وی افزود: جوانان نباید سابقه و پیشینه تاریخی ارزشمند شهرستان تایباد که مهد پرورش شخصیت های علمی و فرهنگی و فرهیخته زیادی می باشد را با این گونه حرکات خدشه دار کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.