سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

صدور ۱۳۰۰ میلیارد تومان جواز تاسیس واحد صنعتی در لرستان

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از صدور هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان جواز تاسیس واحدهای صنعتی این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ ولدی گفت: در پنج ماه نخست امسال بیش از هزار و ۳۷۲ میلیارد تومان جواز تاسیس واحد صنعتی در استان لرستان صادر شده است.

وی با بیان اینکه  امسال ۱۱۲ مورد جواز تاسیس واحد صنعتی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان صادر شده است افزود: تعداد صدور جواز تاسیس برای واحدهای صنعتی لرستان در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۹ درصد افزایش یافته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین با بیان اینکه میزان سرمایه گذاری این تعداد جواز تاسیس در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۶۴ درصد رشد داشته است گفت: با صدور این تعداد جواز تاسیس در لرستان طی امسال بیش از پنج هزار و ۵۳۴ فرصت شغلی در استان  ایجاد می شود.

ولدی افزود: در بحث ایجاد فرصتهای شغلی نیز با صدور این جواز تاسیس ها طی امسال شاهد رشد ۱۵۳ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم.
 
وی با بیان اینکه تعداد جواز تاسیس های صادر شده برای واحدهای صنعتی استان طی سال ۹۳ حدود ۷۵ مورد بوده است گفت: میزان سرمایه گذاری این واحدها ۵۲۰ میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان همچنین تعداد فرصتهای شغلی ایجاد شده با صدور این تعداد جواز تاسیس در استان را در این مدت دو هزار و ۱۸۴ مورد عنوان کرد.

ولدی ابراز امیدواری کرد که میزان سرمایه گذاری واحدهای صنعتی با صدور جواز تاسیس برای آنها تا پایان امسال به بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برسد.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.