سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرار امروز اخراج می شود؟

جلسه سرنوشت ساز مسئولان باشگاه استقلال در مورد جاسم کرار امروز تکلیف این هافبک بی انضباط و حاشیه ساز استقلال را روشن می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت از ابتدای بستن قرارداد با تیم استقلال در سال گذشته این تیم را با مشکلاتی مواجه کرد و در حال حاضر نظاره گر هستیم که این بازیکن امسال نیز تیم را با حواشی زیادی روبرو کرده است.

با شروع فصل جدید همه تصور می‌کردند باشگاه استقلال قید این هافبک عراقی و حاشیه‌هایش را بزند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه پرویز مظلومی مصرانه خواهان حفظ این بازیکن بود اما این بازیکن با دریافت نکردن مطالبات خود دست به انجام هر کاری میزند تا از این طریق مسولان استقلال را در تنگنا بگذارد. 

کرار برای خروج از اردوی آبی پوشان از پرویز مظلومی اجازه گرفت اما در نهایت وقتی مخالفت سرمربی را برای ترک اردو دید هتل المپیک را ترک کرد و صبح روز بعد هنگام صرف صبحانه به آبی‌پوشان اضافه شد. همین اتفاق باعث واکنش فرزاد مجیدی شده تا جایی که مربی استقلال با کرار جر و بحث کرد که چرا بدون اجازه اردو را ترک کرده است اما این بازیکن با جنجال هایی که به پا کرد در نهایت به دستور منصور پورحیدری از اردوی استقلال اخراج شد.
 
بعد از رفتار زشت هافبک عراقی آبی پوشان در اردوی این تیم مدیر عامل، سرپرست و معاون حقوقی باشگاه استقلال نسبت به رفتار کرار انتقاد کردند اما پرویز مظلومی در مصاحبه بعد از بازی با نیروی زمینی از کرار حمایت کرد و گفت اگر کرار پولش را بگیرد آرامش خواهد داشت و مطمئناً به تیم کمک خواهد کرد. همین اظهارنظر سرمربی تیم استقلال کافی بود تا بازیکنان این تیم از وی دلخور شوند.

بازیکنان استقلال اعتقاد دارند آنها نیز از ابتدای فصل تاکنون هرچه باشگاه در اختیارشان گذاشته تمکین کرده‌اند و اگر قرار است یک نفر با داد و بیداد و قهر پولش را بگیرد این موضوع در تیم همه‌گیر خواهد شد و با توجه به این مساله سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

در حال حاضر رفتار زشت کرار باعث شده تا بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه نیز از دست این بازیکن به ستوه بیاید و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته وی در نظر دارد با تشکیل جلسه برای همیشه وضعیت کرار را مشخص کند و قید این بازیکن را برای همیشه بزند .این طور که به نظر می رسد مدیر عامل باشگاه استقلال دیگر در مورد این بازیکن کوتاه نخواهد آمد حتی اگر پرویز مظلومی خواهان کرار باشد.

بنابراین امروز جلسه در مورد وضعیت کرار برگزار می شود و این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه معرفی تا هر چه زودتر وضعیت حضورش در استقلال و همچنین دریافتی هایی که تا به حال داشته است مشخص شود.

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.