سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روستای کهگیلویه و بویراحمد دردولت یازدهم گازرسانی شد

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه عملیات گاز رسانی به 68 روستا در مناطق مختلف این استان در دست اجرا است،گفت: 85 روستای این استان در دولت یازدهم گازرسانی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هوشنگ صیدالی روز جمعه ، اعتبار پروژه های گازرسانی در حال اجرا را بیش از191 میلیارد ریال اعلام کرد.

وی بیان کرد: عملیات گاز رسانی به 25 روستای شهرستان بویراحمد با اعتباری بیش از 48 میلیارد ریال هم اکنون در دست اجرا است که با اتمام این پروژه 560 خانوار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

صیدالی ابراز کرد: گاز رسانی به 13 روستای کهگیلویه با 18 میلیارد ریال اعتبار، 9 روستای چرام با اعتباری بیش از 28 میلیارد ریال و چهار روستای لنده با 9 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است.
وی ادامه داد: با بهره برداری از این پروژه ها یک هزار و 100 خانوار در روستاهای این شهرستا ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم اکنون گاز رسانی به 14 روستای گچساران و سه روستای باشت با اعتباری بیش از 90 میلیارد ریال در دست اجرا است.

وی افزود: 970 خانوار در روستاهای شهرستان های باشت و گچساران با اتمام این پروژه ها از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

صیدالی تعداد روستاهای گاز دار کهگیلویه و بویراحمد را 460 روستا اعلام کرد و گفت: 19 درصد از این روستاها معادل 85 مورد در دولت تدبیر و امید از نعمت گاز برخوردار شده اند.

هم اکنون بیش از 58 هزار و 209 هزار خانوار شهری و 36 هزار و 315 خانوار روستایی کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خدمات شرکت گاز این استان هستند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.