سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش «ایرانگرد 3» در نوروز 96

تولید «ایرانگرد 3» که در ادامه «ایرانگرد 1و2» است هفته آینده آغاز می‌شود.

جواد قارایی تهیه‌کننده و کارگردان آثار مستند در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص تولید مستند «ایرانگرد 3» گفت: تولید مستند «ایرانگرد 3» از هفته آینده آغاز می‌شود و در این خصوص تعدادی سفر به دیگر استان‌ها در جهت شناسایی برخی لوکیشن‌ها را در دستور کار داریم. 

وی افزود: در کل 20 استان کشور را برای انجام فیلمبرداری مدنظر داریم که فیلمبرداری ما در 15 استان است و 5 استان باقیمانده به نحوی حکم رزرو دارند یعنی اگر شرایط آب و هوایی در برخی از 15 استان مدنظر ما مطلوب نباشد، از 5 استان رزرو استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: موضوع «ایرانگرد 3» که در15 قسمت 55 دقیقه‌ای برای نوروز 1396 آماده می‌شود همان موضوع «ایرانگرد 1 و 2» است، منتهی تصمیم داریم این بار کیفیت قصه‌ها، تصویربرداری، موسیقی و پژوهش را بالاتر برده و تصویربردار این اثر را به 3 نفر افزایش دهیم.

قارایی همچنین عنوان کرد: در تهیه «ایرانگرد 3» زمان بیشتری را در منطقه برای بالا بردن کیفیت صرف خواهیم کرد و تمام سوژه‌ها بسیار بکر و نادیده هستند که مخاطب از دیدن آنها لذت خواهد برد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از سازمان صداوسیما که حمایت‌های لازم را انجام دادند تشکر می‌کنم، چون هم «ایرانگرد 1 و 2» را دیدند و هم ارزش برای آن‌ها قائل شدند، از مردم نیز درخصوص حمایت‌هایشان قدردانی می‌کنم.

گفتنی است؛ مجید قارایی تهیه‌کنندگی، کارگردانی و راوی «ایرانگرد 1 و2 و 3» را برعهده دارد.


انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۰۵ ۳۰ اسفند ۱۳۹۵
عالی
مهیار
۱۹:۰۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام. فکر کنم آخر خبر اسم آقای جواد قارایی را اشتباه نوشتید مجید قارایی . مجید نه دلبندم . جواد درسته . ما که در معرفی خودشون در هر قسمت جواد شنیدیم. دستشونم درد نکنه که برنامشون بی نظیره . لذت می بریم.