سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوالفقارنسب: بردن تیمی با رنکینگ 150 جای خوشحالی ندارد

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است: بردن 6 بر صفر گوام جای خوشحالی ندارد و باید برای هدفمان یعنی حضور در جام جهانی تلاش خود را چند برابر کنیم.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: پس از دیدار ضعیف مقابل ترکمنستان و کسب یک امتیاز نا امید کننده مقابل این تیم در دیدار روز دوم که برابر گوام انجام دادیم ، توانستیم با برنامه عمل کنیم و نتیجه در خور تیم ایران با رده نخست اسیا کسب کنیم ، اما نباید از برد این تیم با رده 150 در رده بندی فیفا خوشحال شویم .
سرمربی پیشین تییم فوتبال سایپا درباره دیدار مقابل گوام گفت: بازی خوبی را مقابل این تیم انجام دادیم و توانستیم با استفاده از انگیزه بالای بازیکنان جوان مان نتیجه 6 بر صفر را رقم بزنیم.
 تیم ملی کشورمان در این مرحله کار سختی نخواهد داشت و مطمن باشید با اقتدار به مرحله بعد صعود خواهد کرد .
اما اگر بخواهیم کارمان در مرحله نهایی به اما و اگر نکشد باید از همین حالا به فکر برنامه ریزی و انجام بازی های دوستانه متعدد باشیم و آقای خوش خنده فوتبال ( علی کفاشیان ) بتواند خواسته های کی روش را برآورده کند.
وی درباره بازیکنان جوان کشورمان گفت: ترکیب مقابل گوام ، ترکیب آشنا و قابل پیش بینی بود و بازیکنان جوان و با تجربه توانستند مکمل خوبی در زمین برای هم باشند.
بازیکنان جوان کشورمان نباید از زدن شش گل به تیمی با رنکینگ 150 خوشحال یا دچار غرور شوند و باید با برنامه ریزی و تلاش بیشتر به فکر حضور در جام جهانی 2018 باشند.


انتهای پیام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.